Harika bir blog teması

21 Aralık 2010 § 7 Yorum


Shayir Hakim tarafından geliştirilen Worpress teması Graphene kullanıcılara oldukça büyük düşünme ve esneklik sağlamaktadır. Bu temanın türkçe dosyalarını aşağıdaki linkten indirebilirsiniz.

Graphene Tema Türkçe Dil Dosyaları (Zip paket)

ESKİ SÜRÜM

Graphene Temasının  1.8.1 sürümüne ait türkçe dil dosyalarını buradan indirebilirsiniz.

Tagged: , ,

§ 7 Responses to Harika bir blog teması

  • Nuri diyor ki:

    Teşekkür ederim çok güzel tema.

  • Zafer diyor ki:

    Hocam bu temayı ben de kullanmayı düşünüyorum şu an kendime göre düzenlemeler falan yapmaktayım. Fakat menü olayını pek anlayamadım. Şu http://dev.khairul-syahir.com/wordpress/graphene/ adreste bulunan demoyu inceledim ve bu adreste bulunan menü şeklini oluşturmak istiyorum. Fakat kategorilerde açıklama ekleyebilirken diğer link ve sayfalarda açıklama ekleyemiyorum.

    • arvanitis63 diyor ki:

      Menü çubuğundaki açılır menü özelliği temanın içinde bulunmamaktadır. Ama bu yapılamaz demek değildir. Bu görünümde bir menü elde etmek için, ana menü başlıkları altında yer alan alt menü ve maddelerin seviyelendirilmesi gereklidir ve sonuc olarak bu görünüm elde edilir. Menü maddelerini seviyelendirme wordpressin doğal bir özelliğidir ve temalara doğrudan uygulanabilir. Alt menüleri, ana menü başlığından sağa doğru kaydırarak seviyelendirebilirsiniz. Alt menü içindeki maddeleri de alt menüden sağa doğru itelerseniz basamaklandırılmış bir menü görünümü elde edersiniz. Umarım size faydalı olmuşumdur…

  • Cevat ÖZTÜRK diyor ki:

    Merhaba sayın hocam. Temayı http://www.ereglikomurtarihi.com sitesine kurdum. Ancak temayı genişletmek mümkünmü nasıl yapılır bilmiyorum. Genişliğini 990 pixel yapabilirmiyiz.

    • arvanitis63 diyor ki:

      Cevat Bey,

      Sitenizi inceledim. Kısacası bu temayı bu kadar güzel uyumlu kullanan bir site yaptığınız için sizi tebrik ederim. Tema üzerinde genişletme yapmak kullanıcı için mümkün değildir. Eğer özel bir genişlik ayarlamak istiyorsanız bunu temanın üreticisinden talep etmek gerekir. Bu ise ücretli bir işlemdir. Aslına 30 piksellik bir genişlik size çok fazla birşey kazandırmaz, kaldı ki bunu birde farklı tarayıcılara oluşabilecek uyum sorunlarını düşünürsek, aslında sizin istediğiniz etki zararınıza dönebilir. Ben siteyi çok beğendim. Bu hali bence mükemmel. Ama isterseniz birde retro-fitted temasını deneyin daha sade olmak ile birlikte, gösterici(slider) olmaması dışında, bloglar için oldukça uyumludur. Eğer beğendiğiniz ve Genel Kamu Lisanslı (GNU) bir başka tema varsa türkçeleştirme ve uyarlam işinde yardımcı olabilirim.

      İyi çalışmalar dilerim.

  • Bestami KAPLAN diyor ki:

    Merhabalar,

    Tema için verdiğiniz desteğe teşekkürler.. Şöyle bir amacım var.. Temaya eklediğimiz widgetlara en azından kategorileri gösteren widgeta başına bir icon ya da küçük resim eklemek istiyorum.. Bunu nasıl yapacağımı bulamadım..

    2.si ise yine widgetları eklediğimiz zaman yazı tipi istediğim kuvvetli görünümde değil bunu değiştirmek istiyorum.. Ama bir türlü değiştireceğim yeri bulamadım teşekkürler şimdiden..

Bir Cevap Yazın

What’s this?

You are currently reading Harika bir blog teması at Arvanitis.

meta

